Відкритий лист до Міністерства освіти і науки України щодо змін до наказу про оцінювання результатів досліджень

Коментарі

#802

Підтримую думку про пригнічення гуманітарної сфери за радянського через її потужну соціально-ідеологічну вагу.

(Дніпро, 2018-05-25)

#804

Підтримую усе висловлене у петиції.

(Дніпро, 2018-05-25)

#807

Я ставлю свій підпис, тому що підтримую петицію.

(Харків, 2018-05-25)

#808

Підтримую думку авторів петиції і ставлю свій підпис.

(Харків, 2018-05-25)

#809

Не можна підтримувати штучні адміністративні бар'єри розвитку соціогуманітарних наук, які
пропонуються даним проектом .
Не можна підтримувати монополізацію права визнання наукової якості, фаховості публікацій в Україні двома компаніями Scopus та Web-of-Science.
В становленні інституціональних вимог якості наукової продукції слід враховувати виражені культурні особливості соціогуманітарних наук у порівнянні з іншими галузями та обовязково залучати експертів і з усіх галузей науки для розробки проектів удосконалення чи реформування інституту науки та його структурних компонентів

(Київ, 2018-05-25)

#810

Я ставлю свій підпис, тому що бачу загрозу існуванню та розвитку науки в Україні.

(Львів, 2018-05-25)

#811

Цілком підтримую думку колег соціономічного амплуа.

(Одеса , 2018-05-25)

#812

Тому що рішення, яке пропонується, має на меті задоволення бізнес-інтересів окремих осіб і знищення української науки за замовленням Росії

(Київ, 2018-05-25)

#816

1. Подібні критерії оцінювання якості наукових досліджень є неприпустимими з огляду на високі, а часом недосяжні для пересічного науковця цінами публікації у міжнародних журналах.
2. Рівень цитованості автора напряму не корелює з цінністю його наукових публікацій і не є показником змістовності та наукової значущості дослідницької роботи. Тому вимоги щодо цитування публікацій загрожують знеціненням наукових досліджень.
3. В межах навчання в аспірантурі здобувачі наукового ступеня не здатні виконати запропоновані критерії через брак часу, оскільки на перші 2 роки передбачено виконання освітньої програми, а останні 2 – наукової, що є недостатнім.

(Глухів, 2018-05-25)

#817

Не має в Скопусі журналів до тематики етнологіі та мистецтва, ніде буде друкуватися.

(Івано-Франківськ, 2018-05-25)

#822

Я ставлю свій підпис тому, що не вважаю наукові видання включені до наукометричних баз Scopus та/або Web of Science Core Collection єдиним критерієм оцінювання рівня наукових здобутків

(Харків, 2018-05-25)

#824

Я ставлю свій підпис, тому що цей наказ призведе до знищення гуманітарної науки в Україні

(Київ, 2018-05-25)

#826

Не дуріте самі себе,
Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
Бо хто матір забуває ...

(Вінниця, 2018-05-25)

#828

Країна без науки перспектив не має. Це країна без майбутнього

(Київ, 2018-05-25)

#833

Підтримую

(Львів, 2018-05-26)

#836

Я ставлю свій підпис тому, що повністю згоден з авторами петиції. Можу додати, що приоритети наукометричних баз Scopus та/або Web of Science Core Collection, а також незначна кількість видань з проблематики соціогуманітарних дисциплін в Україні стають ще одним джерелом корупції.

(Михайлович, 2018-05-26)

#838

Підтримую позицію авторів петиції

(Київ, 2018-05-26)

#841

поділяю ті аргументи, що англомовні публікації не можуть бути головним критерієм наукової якості й впливовості роботи, а пряме визначення лише двох наукометричних баз для оцінювання наших науковців дуже смердить корупційною змовою

(Київ, 2018-05-26)

#842

Я ставлю свій підпис тому що згоден з позицією авторів листа.

(м.Київ, 2018-05-26)

#848

Підтримую петицію

(Київ, 2018-05-27)

#853

Цілком підтримую. Це нова кампанійщина, що призведе до оскоплення (Скопус) національної науки у сфері гуманітаристики.

(Київ, 2018-05-27)

#854

Проект нових вимог знищує вітчизняну архітектурну науку

(Харків, 2018-05-27)

#862

Підтримую цю петицію, тому що, на мою думку, критерії, що запроваджуються, перетворюють засіб досягнення мети на саму мету особливо у сфері соціогуманітарних наук. Це призведе до чергової імітації наукової діяльності, до збільшення певних кількісних показників, але, на жаль, не якісних.

(Київ, 2018-05-28)

#863

Погоджуюсь із викладеним у листі.

(Глухів, 2018-05-28)

#868

Підтримую, оскільки публікація в журналі, що знаходиться у наукометричній базі Scopus та/або Web of Science Core Collection повинен мати поки що допоміжний (похвальний) характер. Варто позбавити всіх управлінців доплат за ступені і різко знизиться кількість бажаючих на ступінь із гуманітаристики

(Київ, 2018-05-29)

#869

Я підписую лист, бо погоджуюсь з викладеними у ньому положеннями.

(Львів, 2018-05-29)

#870

Я ставлю свій підпис, тому що повністю підтримую авторів петиції

(Суми, 2018-05-29)

#872

Повністю підтримую лист

(Мелітополь, 2018-05-29)

#874

Я проти знищення української гуманітаристики шляхом "скопусизації" наукових видань відповідного напрямку

(Київ, 2018-05-29)

#875

З огляду на сказане вважаємо, що запропоновані зміни до оприлюднення результатів наукових досліджень слід відхилити.

(Суми, 2018-05-29)

#876

Підтримую!

(Вінниця, 2018-05-29)

#880

Підтримую

(Київ, 2018-06-01)

#883

Я ставлю свій підпис, тому що погоджуюсь з тим, що викладено у цьому листі.

(Київ, 2018-06-03)

#888

підтримую петицію

(Львів, 2018-06-03)

#891

Погоджуюся з пропозиціями

(Харків, 2018-06-03)

#892

Люблю Україну і не можу дивитись на масовий виїзд талановитої молоді за кордон, чому сприяють бюрократизація науки і освіти, непродумані реформи ...

(Дніпро, 2018-06-03)

#894

Повністю згоден із наведеною в ньому аргументацією та, водночас, не вважаю, що запропоновані вимоги виконають своє завдання розвитку науки. Натомість через вартість публікацій зроблять остаточно можливість досягнення офіційних результатів залежним від рівня фінансової спроможності особи, що автоматично позбавлятиме професійних науковців поступу у професії.

(Львів, 2018-06-03)

#899

Я ставлю цей підпис, тому що згоден з тезою, що запропоновані умови знищать архітектурну науку: 1) наукові проблеми в архітектури і містобудуванні (як формування середовища, архітектурного довкілля, тому попри все національного) розглядаються лише з точки зору користі для нашої країни, тому вони не цікаві світовому науковому загалу; 2) на сьогодні в Україні немає жодного видання запропонованого наукового рівня, а іноземні видання відмовляють українським архітекторам в публікаціях; 3) висунуті МОНУ умови призведуть до закриття спеціалізованих рад, оскільки і члени цих рад, і пошукувачі не будуть відповідати вимогам міністерства, а також під загрозою знаходиться вся архітектурна освіта через небезпеку недостатнього кваліфікаційного рівня викладацького складу

(Полтава, 2018-06-04)

#900

я ставлю свій підпис тому. що не погоджуюсь з наказом про оцінювання результатів досліджень

(Луцк, 2018-06-04)

#901

Я ставлю свій підпис, тому що вважаю, що історична наука, особливо в царині україністики, не може оцінюватися лише в категоріях наукометрії. Це стосується біографічних досліджень, регіональної історії, археографічних публікацій та деяких інших напрямків гуманітарного знання.

(Запоріжжя, 2018-06-04)

#902

Повністю поділяю позицію автора петиції

(Луцьк, 2018-06-04)

#903

вважаю дійсний процес впровадження змін в атестації кадрів - голим лобіюванням іноземних наукометричних баз без будь-якого врахування інтересів українських наукових інституцій і їх напрямів наукової діяльності

(Київ, 2018-06-04)

#905

Я ставлю свій підпис, тому що запропоновані МОН зміни до оцінювання результатів досліджень нищать всю гуманітарну науку в Україні

(Харків, 2018-06-04)

#908

Обговорюваний проект наказу МОН є занадто "сирим" та дискримінує переважну більшість галузей української науки. Треба підтримати пропозицію створення компетентної вітчизняної наукометричної багатопрофільної безкоштовної бази, через яку результати українських наукових досліджень інтегрувати у світовий науковий простір.

(Харків, 2018-06-05)

#909

Я ставлю свій підпис, тому що запропоновані зміни, на мою думку, не призведуть до вирішення проблем наявних в українській науці. Вони не тільки не покращать рівень української науки, а й навпаки можуть нашкодити національним інтересам, створити монополію, зокрема в суспільних і гуманітарних науках. Крім цього, в європейських країнах входженню науковців до міжнародної спільноти сприяє уряд. Спочатку урядовці створюють умови (це входить до їх обов'язків), і лише потім мають право висувати відповідні вимоги.

(Київ, 2018-06-06)

#912

Я ставлю підпис, тому що солідарна з автором пітиції щодо кризи гуманітаристики в Україні, щодо захисту псевдонаукових дисертації тощо.

(Одеса, 2018-06-08)

#913

повністю поділяю всі вище наведені аргументи, щодо змін до наказу про оцінювання результатів досліджень.

(Полтава, 2018-06-09)

#914

Погоджуюся із авторами петиції

(Київ, 2018-06-11)

#919

Не слід гуманітарні науки прирівнювати до технічних і природничих

(Мелітополь, 2018-06-18)

#920

я проти знищення української соціогуманітарної системи наукових знань

(Київ, 2018-06-20)

#921

Дякую ініціаторам петиції! Повністю розділяю викладену позицію.

(Київ, 2018-06-23)

#923

Заодно з вимогами

(Харкiв, 2019-05-18)

#924

Я ставлю свій підпис, тому що повністю поділяю зміст петиції

(Київ, 2019-07-18)