Дуже прикра ситуації або збір підписів,щоб мене не виселили з грутожитку

Коментарі

#5

Я ставлю свій підпис, тому що я особисто знаю Богдана Лукечу, Гузя Олександра та оточення останнього, тому я розумію, що винен в інциденті явно не Богдан. Богдан - поміркована і спокійна людина, яка не вживає психотропні речовини, алкоголь і тютюн, а тому чекати від нього неадекватних дій не потрібно, якщо він так вчинив, то була загроза його житью і здоров'ю. А от за іншу сторону я такого сказати не можу, тому прошу студ.раду переглянути своє рішення і не залучати зацікавлених осіб до процесу, оскільки такі дії дискредитують апарат студентського містечка в цілому.

Максим Кириченко (Ладижин, 2021-04-23)

#9

Я ставлю свій підпис, тому що вважаю Богдана невинним у цій ситуації.

Софія Гурака (Київ, 2021-04-23)

#16

В цій ситуації я не вважаю, що Богдан винен, оскільки його спровокували.

Людмила Буряченко (Київ, 2021-04-23)

#17

Я ставлю свій підпис тому,що в даній ситуаціїї я не бачу провини Лукеча Богдана Олександровича

Тетяна Кузьміна (Київ, 2021-04-23)

#24

Причною того,що ця прикра ситуація стала можливою є саме провокативні дії інших учасників.То ж, якщо хтось заслуговує на покарання, то це аж ніяк не Богдан.

Микола Гулла (Вінниця, 2021-04-23)

#31

Вважаю Богдана не винуватим у цій ситуації

Кароліна Гаєва (Київ, 2021-04-23)

#32

Я сусідка Богдана, знаю особисто його та тих, з ким він живе. Якщо не виселяють тих, кто курить в гуртожитку та споживає забагато алкоголю, заважаючи цим своїм сусідам, то як взагалі можна розглядати виселення людини, що намагається працювати?

Олена Вербицька (Київ, 2021-04-23)

#34

Тому що довбойобів, які завжають проводити уроки, треба пиздити, а краще ногами, а за те, що пан Біленко взяв ножа, треба було йому голову проломати

Вадим Козловський (Київ, 2021-04-23)

#37

Розмахувати ножем- людину за грати потрібно відправити, а не висіляти її жертву з гуртожитку

Петро Ладановський (Київ, 2021-04-23)

#38

Я ставлю підпис тому що вважаю, що Богдан став жертвою булінгу і не повинен бути виселений з гуртожитку

Єлизавета Скорохід (Київ, 2021-04-23)

#42

Я ставлю свою подпись так как лично знакома со всеми участниками инцидента. Влад - мой одногруппник, Богдан - знакомый. Скажу сразу, что я не хочу никого обвинять, я здесь лишь для того, чтобы защитить хорошего, по моему мнению, человека. С Богданом я знакома с 1 курса, и общались вплоть до карантина (жили на одном этаже в общежитии, а на время карантина я временно не проживаю в нём). Мальчик уж очень хороший: приветливый, вежливый и услужливый. Он ни разу не проявил себя как инициатор конфликта. И мне очень жаль, что с ним сложилась такая ситуация. Прошу комиссию взять во внимание эти факты. Парень действительно очень хороший и никогда не проявлял себя ранее как непорядочный житель. А данная ситуация, как я считаю, не является нарушением со стороны Богдана, это была самозащита и он не является зачинщиком «драки».

Олена Панченко (Чорноморськ , 2021-04-23)

#47

Вирок має бути справедливим та з дотриманням всіх норм

Кирило Мартин (Київ, 2021-04-23)

#49

Я знаю Богдана уже довгий період і впевнена, що без причини він би не вдавався до таких дій. На це була дійсно поважна причина.

Вікторія Малашевська (Київ, 2021-04-23)

#51

Вважаю поведінку Біленко Владислава такою, що принижує гідність людини( Лукечи Богдана) і являється психологічним і фізичим насильством, скоєним у присутності двох сторонніх осіб( учениці і співмешканця). Вважаю це неприпустимим і це має бути покараним. Бо непокаране зло, породжує тільки зло! Як мати, як лікар, як свідома людина закликаю усіх небайдужих відгукнутися!

Пругло Юлія (Запоріжжя, 2021-04-23)

#59

Я хочу, щоб в світі проголошувалася правда.
студентка ммф кну.

Майя Веремчук (Дубно, 2021-04-23)

#60

Ставлю підпис, оскільки вважаю дії вищеназваного Влада провокаціями, які важко було б припинити іншим способом. А також, я не думаю, що результат голосування 3/4 можна вважати об'єктивним, голосування, в якому приймав участь учасник ситуації, на мій погляд це голосування не показує нічого.

Євген Даценко (Київ, 2021-04-23)

#61

Я ставлю цей підпис, тому що вважаю рішення про виселення Богдана необґрунтованим

Вадим Ткаченко (Київ, 2021-04-23)

#64

На мою думку треба зробити виговір та поставити на облік усіх. А не одразу виселяти. Тих хто ще раз провиниться вже тоді дати білет додому

Крістіна Сасса (Київ, 2021-04-23)

#65

Сумніваюсь, що ця петиція у даній ситуації допоможе, бо життя жорстоке та сумне. Але може все ж таки спрацює, тому підписуюсь.

Артем Цвік (Київ, 2021-04-23)

#69

Особисто знайом з Богданом і знаю його характер.

Данило Рудич (Київ , 2021-04-23)

#70

Я ставлю свій підпис, тому що досить довго знаю автора даної петиції. Знаю Богдана як людину, яка ніколи не створює конфлікти з порожнього і тим паче просто так не полізе в бійку. Це спокійна та врівноважена людина, проте інколи траплюються ситуації в житті ,що можуть "вивести з рівноваги будь-кого". Про ситуацію з сусідом Богдана я знала ще восени, оскільки траплялися непоодинокі випадки, коли Олександр вів себе неналежно, що могло стати вже тоді провокацією до бійки, але Богдан терпів і шукав заспокоєння у своїх уроках математики та спорті. Цілком погоджуюсь, що Богдан спортсмен, що не вживає алкоголю і не палить, і наскільки я знаю, жодних конфліктів у нього в гуртожитку не було. Я вважаю, що це не чесно, що в голосуванні участь брав Олександр, оскільки тоді голосування стає суб'єктивним і без його голосу рахунок буде рівним (3:3). Тому виселення з гуртожитку з рахунком такого роду голосування ( 3:4) несправедливе. Так, мають бути вжиті заходи, проте не виселення,тим паче Богдана, адже не він розмахував ножем та провокував.

Ольга С (Київ, 2021-04-23)

#71

Я осталяю свою подпись из-за вопиющей несправедливости решения комиссии и некорректного выбора голосующих в раде во время студенческого заседания.

Маргарита Томіна (Київ, 2021-04-23)

#72

Вважаю цю ситуацію не прийнятною і не згоден зі студрадою гуртожитку

Андрій Михалевич (Київ, 2021-04-23)

#73

Це питання варте уваги і, щонайменше, перегляду ситуації усіма сторонами. Швидкі рішення необхідні в екстренних ситуаціях, а в ситуаціях з наслідками - зважені.

Євгеній Копцев (Миколаїв, 2021-04-23)

#75

Знаю Богдана особисто і впевнена, що він хороша людина.
У даному випадку, вважаю, що з ним вчинили несправедливо

Наталія Рубіш (Київ, 2021-04-23)

#78

Я поставила свій підпис, оскільки голосування є не справедливим, бо як мінімум один голос був відданий на користь друга. До того ж я знаю всіх учасників цієї ситуації й Богдан з них самий неконфліктний. Його просто спровокували і він не стримався

Тетяна Кіпень (Київ, 2021-04-24)

#87

Знаю особисто Богдана з моменту його вступу в університет. Ніколи не помічала за ним не адекватної поведінки, в нього доволі спокійний характер. Та напроти вважаю, що потрібно виселити людину, яка погрожує іншим холодною зброєю, це шокує й налаштовує на думку, що в так званого Владислава не все в порядку з психікою.

Юлія Божок (Київ, 2021-04-26)

#88

Я вважаю що Богдан невинний

Бабич Вадим (Славутич, 2021-04-26)

#93

Знаю Богдана довго. Він вихований. Впевнена, що це був дійсно необдуманий вчинок, спровокований невихованими хлопцями. Вважаю, що безсумнівно потрібно дати другий шанс і не виселяти з гуртожитка.

Вікторія Табас (Київ, 2021-05-11)

#94

Я знаю що цей хлопець адекватний і може жити в гуртожитку

Марія Романюк (Київ, 2021-05-11)

#95

Я згоден ти не винен винен Влад!!!🤬

Данило Матис (Львів, 2021-06-02)

#98

живіть і далі у гуртожитку, Ви маєте на це право

Вита Зверева (Киев, 2022-02-02)



Платна реклама

Ми покажемо цю петицію 3000 особам.

Дізнатися більше...