Відкритий лист до Міністерства освіти і науки України щодо змін до наказу про оцінювання результатів досліджень

Коментарі

#8

Я особисто не боюсь баз Scopus та/або Web of Science Core Collection, бо публікуюсь у виданнях які у них індексуються, але є й інші авторитетні бази даних. Крім того, запропоновані критерії не зовсім підходять для гуманітарних наук, зокрема монографія не може бути 6 д.а., а тому й ціна для неї має бути вища. До того ж слід мабуть виробляти ще власний й рейтинг журналів, як роблять у тій же Польщі усунувши від цього посадовців усіх рівнів, в.т.з академічних інститутів.

(Полтава, 2018-05-19)

#9

Я ставлю свій підпис тому, що бюрократизація наукової сфери лише знищує науковий потенціал України і не спрямована на якість наукових досліджень.

(Київ, 2018-05-19)

#14

Повністю підтримую

(Львів, 2018-05-19)

#15

то слушні міркування

(Київ, 2018-05-19)

#17

Я ставлю свій підпис, тому що я аспірант саме гуманітарної науки (історії та археології) та досліджую актуальну проблему саме місцевої історії, яка досить важлива для історії українського суспільства.

(Одеса, 2018-05-19)

#23

Погоджуюсь із твердженнями щодо гуманітарних наук

(Київ, 2018-05-19)

#28

Мотиви мого підписання петиції: НЕМАЄ ЖОДНОГО УКРАЇНСЬКОГО журналу з історичних дисциплін у WoS чи Scopus; в свою чергу практично НЕМАЄ МІЖНАРОДНИХ часописів з історії України чи української історіографії (науковій дисциплін, якій присвятила життя).

(Харків, 2018-05-19)

#30

Повністю підтримую звернення. Є безкоштовна некомерційна бібліометрична база даних, що індексує наукові публікації та наводить дані про їх цитування - Google Scholar, яку можна цілком ефеективно використовувати для оцінки цитованості публікацій. Більш детально в матеріалі за лінком - Управління ризиками фінансування грантових проектів соціально-економічного напряму вкласичних університетах з урахуванням індексування в міжнародних бібліометричних базах даних / А. О. Старостіна, В. А.Кравченко // Національні моделі економічних систем: формування, управління, трансформації : Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Херсон, 15-16 жовтня 2015 р.) – Херсон, Видавничий дім "Гельветика". – 2015. – С. 111-112 https://drive.google.com/file/d/1WNIbsCBAyCpF-iVukOO09soR4SQpX4OI/view

(Київ, 2018-05-19)

#32

Повністю згодна!

(Київ, 2018-05-19)

#35

Поділяю викладену позицію.

(Суми, 2018-05-19)

#39

Погоджуюсь з петицією.

(Рівне, 2018-05-19)

#45

Особисто я не вимагав би "відхилити", радше "докорінно переробити". Але аргументи підписантів в основному поділяю, тому приєднуюся.

(Львів, 2018-05-19)

#52

підтримую відкритий лист до МОН

(Київ, 2018-05-19)

#53

Я ставлю свій підпис тому, що вважаю ці нововведення ганебними

(Полтава, 2018-05-19)

#54

Підтримую "не лабораторне" розуміння критеріїв науковості гуманітарної царини

(Київ, 2018-05-19)

#58

згодна з викладеними міркуваннями і підтримую петицію.

(Луцьк, 2018-05-19)

#59

Я підтримую позицію Авторів Петиції.

(Київ, 2018-05-19)

#60

Вболіваю за стан української науки

(Львів, 2018-05-19)

#61

вважаю, що такий підхід свідомо спрямований на нищення української гуманітаристики

(Львів, 2018-05-19)

#62

Я ставлю свій підпис, тому що вважаю за необхідне запропоновані зміни відхилити.

(Полтава, 2018-05-19)

#63

Вважаю актуальним та важливим даний Відкритий лист до Міністерства

(Чернігів, 2018-05-19)

#66

Поділяю зміст викладеного.

(Черкаси, 2018-05-19)

#68

Пiдтримую розвиток вiтчизняноi iсторичноi науки та включення украiнських часописiв до мiжнародних наукометричних баз Scopus, Web of Science.

(Харкiв, 2018-05-19)

#69

Поділяю зміст цього листа

(Житомир, 2018-05-19)

#70

"...Механізм оцінювання якості має бути продуманий і вдосконалений з урахуванням специфіки соціогуманітарної сфери, її принципової відмінності від точних і природничих наук".

(Київ, 2018-05-19)

#74

Запропоновані зміни ніяк не зачеплять псевдонауковців (уже зараз ділки пропонують організувати відповідні публікації за дзвінку монету), але змусять українських гуманітаріїв повністю "лягти" під стереотипні уявлення про Україну, навіяні у світі російськими текстами упродовж тривалого періоду української бездержавності

(Київ, 2018-05-19)

#77

Якщо такі критерії шаблонно нав’язати українській науці, вона в цілому програє, втративши своє національне обличчя, зокрема через марґіналізацію та зникнення цілих ділянок соціогуманітарного знання. Механізм оцінювання якості має бути продуманий і вдосконалений з урахуванням специфіки соціогуманітарної сфери, її принципової відмінності від точних і природничих наук.

(Одеса, 2018-05-19)

#78

Поділяю судження, висловлені автором петиції

(Київ, 2018-05-19)

#81

Підтримую всі положення, викладені в листі. Рівень цитованості джерел напряму не корелює з цінністю наукових публікацій. А наявні тенденції пов'язані з тим, що ринкові відносини (комерційні наукометричні бази даних, чомусь позиціоновані як обов'язкові в нашій країні) руйнують потужний потенціал вітчизняної науки, особливо гуманітарної. Зокрема, посередники ще й заробляють кошти на зовсім не багатих українських науковцях.

(Полтава, 2018-05-19)

#82

Підтримую викладене у листі

(Херсон, 2018-05-19)

#88

Я ставлю сiй пiдпис, оскiльки подiляю викладенi положення.

(Полтава, 2018-05-19)

#90

Я категорично проти формалізації науки та цих штучних рамок. Насправді ж, більшість європейських видань теж є комерційними, як і українські "ДАК"...

(Запоріжжя, 2018-05-19)

#92

Поділяю висловлені зауваження

(Poznan, 2018-05-19)

#96

Навчаюся сама в докторантурі та чітко розумію й відчуваю проблему

(Вінниця, 2018-05-19)

#97

Я ставлю свій підпис тому що не хочу бачити знищення гуманітарного напряму наукових досліджень та повної бюрократизаціі науки.

(Львів, 2018-05-19)

#100

Ставлю свій підпис.

(Київ, 2018-05-19)

#103

Я ставлю свій підпис тому, що погоджуюся з даним листом.

(Львів, 2018-05-19)

#104

підтримую викладені в петиції дуки

(Київ, 2018-05-19)

#105

Ставлю свій підпис тому, що авторитет української гуманітаристики підтверджує не Scopus за гроші, а фахові видання в Україні, яких, на жаль, обмаль.

(Київ, 2018-05-19)

#108

Я ставлю свій підпис, тому що підтримую думку автора листа і вважаю неприпустимою дискримінацію гуманітарних наук в Україні

(Бердянськ, 2018-05-19)

#109

Яворська Т. І.

(Мелітополь, 2018-05-19)

#110

Я ставлю свій підпис, тому що підтримую висловлені в петиції вимоги

(Львів, 2018-05-19)

#113

Повністю солідаризуюся із зверненням наукової спільноти про необхідність відхилення запропоновані Національною радою з питань розвитку науки і технологій

(Київ, 2018-05-19)

#115

Я ставлю свій підпіс, бо згодна з вище викладеним.

(Чернігів, 2018-05-19)

#116

Якщо не може бути "української" математики або фізики, то українська історія, філологія, етнологія, фольклористика - цілком існують. Деякі теми, важливі і актуальні для наших теренів, міжнародну наукову спільноту можуть цікавити менше. Потребують заповнення "білі плями" нашої історії, археографічного опрацювання чекають національні архіви, необхідні публікації матеріалів мовою оригіналу у першу чергу.

(Київ, 2018-05-19)

#117

Я проти, тому що перебуваю на 3 році підготовки в доктопантурі і практично завершу написання докторської дисертації, тому такі введення є несумісними , так як не були доведені на початку мого навчання!

(Чернівці, 2018-05-19)

#121

Я ставлю свій підпис, тому що маємо підтримати вчених, котрі досліджують соціо-гуманітарні процеси і українське суспільство.

(Київ, 2018-05-19)

#128

Я проти дискримінації наукової спільноти за галузевим принципом.

(Тернопіль, 2018-05-19)

#130

Я ставлю свій підпис, бо поділяю ідею В. Дільтея про унікальність наук про дух та їхню відмінність від наук про природу. Також погоджуюсь із аргументами наведеними у цій петиції.

(Херсон, 2018-05-19)

#132

я хочу бути науковцем а не белетристом

(львів, 2018-05-19)

#134

Потребує скасування постанова КМУ № 308 від 25.04.18 р., яка у гібридний спосіб ліквідувала українську науку під час гібридної війни РФ проти України

(Київ, 2018-05-19)

#138

Згідний із загальним посилом відозви

(Київ, 2018-05-19)

#139

солідаризуюся з позицією колег-гуманітаріїв

(Львів, 2018-05-19)

#140

В більшості, погоджуюсь з автором публікації

(Львів, 2018-05-19)

#141

Коли МОН покликане знищити україністику, то тоді воно все робить правильно.

(Запоріжжя, 2018-05-19)

#144

Згоден зі зверненням

(Харків, 2018-05-19)

#145

Тому що вважаю науковометричну базу Scopus корумпованою. В жодній іншій професії за висококваліфіковану роботу доплачують кваліфікованим працівникам, а не кваліфіковані працівники доплачують за зроблену роботу. З власної кишені. Із наших злиденних зарплат

(Львів, 2018-05-19)

#146

Не вважаю, що включення до міжнародних наукометричних баз Scopus та/або Web of Science Core Collection має стати основним
критерієм оцінювання результатів досліджень у сфері гуманітаристики.

(Житомир, 2018-05-19)

#147

Поддерживаю требования петиции.

(Киев, 2018-05-19)

#148

Бо це раціональна та стратегічно вірна позиція для української гуманітарної науки

(Київ, 2018-05-19)

#149

Вважаю аргументацію переконливою.Зміни потрібні такі,які названі у Відкритому листі.

(Львів, 2018-05-19)

#150

Я ставлю цей підпис тому що згодна з вимогами.

(Київ, 2018-05-19)

#151

Я ставлю свій підпис тому, що погоджуюся з викладеними позиціями.

(Київ, 2018-05-19)

#152

Я ставлю свій підпис, тому що повністю поділяю висловлені у листі думки. Гуманітарна сфера української науки буде втрачена, Це при тому, що вона була винищена ще у 30-ті, і з трудом нарощувалася в Україні і в радянські, і у пострадянські часи. ..

(Київ, 2018-05-19)

#154

слід створювати умови для зростання дійсних наукових кадрів та запобігання проникнення в науку з метою кар'єрного зростання або фінансого збагачення

(Харкыв, 2018-05-19)

#155

є українським гуманітарієм, який предметом досліджень має українську дійсність, а наслідки досліджень орієнтує на користь українській ситуації.

(Київ, 2018-05-19)

#157

Я ставлю свій підпис, тому що згодна з думкою автора Відкритого листа до Міністерства освіти і науки України зщодо змін до наказу про оцінювання результатів дослідження.

(Одеса, 2018-05-19)

#160

Текст листа є по суті

(Київ, 2018-05-19)

#161

Я ставлю свій підпис на знак згоди зі змістом петиції

(Київ, 2018-05-19)

#163

Погоджуюся з оцінкою руйнівних змін в оцінці результатів наук гуманітарного циклу Міністерством освіти і науки України

(Харків, 2018-05-19)

#169

поділяю висловлені зауваження

(Дрогобич, 2018-05-19)

#170

Я ставлю підпис під зверненням, оскільки вважаю, що необхідно створити українську наукометричну базу, яка б слугувала інтересам національної науки, а не сприяти ноземним комерційним проектам.

(Чернігів, 2018-05-19)

#172

Я ставлю свій підпис, тому що повністю підтримую текст петиції.

(м. Кривий Ріг, 2018-05-19)

#174

Я ставлю свій підпис, тому що згодна з автором листа

(Київ, 2018-05-19)

#175

бо підтримую
.

(Луцьк, 2018-05-19)

#179

Підтримую повністю цю петицію

(Київ, 2018-05-19)

#180

Я ставлю свій підпис, тому що погоджуюсь з петицією повністю.

(Львів, 2018-05-19)

#181

Я ставлю свій підпис тому, що згідна із висловленими у петиції міркуваннями.

(Київ, 2018-05-19)

#184

Я ставлю свій підпис, тому що повністю погоджуюся з аргументами та висновком автора петиції

(Львів, 2018-05-19)

#185

Підхід до оцінювання здобутків у різних галузях науки має бути диференційований.

(Київ, 2018-05-19)

#189

Я ставлю свій підпис тому, що престижні українські наукові журнали присвяченні вивченню української культури не включені до названих наукометричних баз Scopus або Web of Science Core Collection. Отже, праці присвячені український культури завідомо стають науково менш вартісними.

(Львів, 2018-05-19)

#190

Я вважаю, що наукові дослідження, зокрема публікації, мають оцінювати експерти, спроможні дати щодо них фаховий обгрунтований висновок. Кількість посилань далеко не завжди є показником змістовності та наукової значущості дослідницької праці.

(Київ, 2018-05-19)

#192

Згоден з аргументами. Бракує, утім, констатації, що новий проект, як і ухвалений до цього порядок формування Переліку фахових видань України, не лише безглузді, а й незаконні, що дуже просто довести.

(Київ, 2018-05-19)

#193

над гуманітаристикою нависла загроза знищення, завтра за такими вимога не залишиться жодного мовника, історика, етнографа, філософа, етика, релігієзнавця... Треба творити ВЛАСНУ наукометричну базу - VERNADICUS - і поважати себе, свої наукові досягнення.

(Київ, 2018-05-19)

#194

Цілком погоджуюся зі змістом петиції.

(Новомиргород, 2018-05-19)

#195

Хочу

(Одеса, 2018-05-19)

#198

Я ставлю свій підпис, оскільки, як представник соціогуманітарної наукової сфери, також занепокоєна загрозами, які криються за вимогами до наук. досліджень, що суперечать специфіці соціогуманітарних наук. Виконання подібних критеріїв (наявності публікацій у науковометричних базах) значно ускладнене фактичною відсутністю в Україні подібних журналів для істориків та високими для вітчизняного пересічного (провінційного) науковця цінами публікації у міжнародних журналах (які без перебільшення часом недосяжні). Окрім того, вимоги щодо цитування праць також загрожують знеціненням, зокрема, регіональних і краєзнавчих досліджень, цитування яких лише у окремих випадках може бути частим.

(Часів Яр, 2018-05-19)

#199

Запропоновані МОН зміни вимог до публікацій і захисту ведуть до цілковитої руйнації вітчизняної соціогуманітаристики.

(Київ, 2018-05-19)

#200

Підтримую лист

(Львів, 2018-05-19)