Відкритий лист до Міністерства освіти і науки України щодо змін до наказу про оцінювання результатів досліджень
Коментарі
#401
В галузі музикознавства практично немає вітчизняних фахових видань категорії «А» ПНФВУ. Захистити дисертацію в Україні буде неможливо!(Харків, 2018-05-20)
#403
Цілком підтримую петицію(Чернівці, 2018-05-20)
#404
Підтримую(Тернопіль, 2018-05-20)
#406
Погоджуюсь з тим, що запропоновані зміни до оприлюднення результатів наукових досліджень слід відхилити. Їхнє впровадження призведе до занепаду соціогуманітарних наукових напрямів.(Київ, 2018-05-20)
#408
Вважаю, що наукове співтовариство є саморегулятивною сферою діяльності й безпосередньо наукове самоврядування покликане забезпечувати чистоту науки (визначати наукову цінність тих чи інших досліджень).Уряд / міністерство покликані розвивати, впроваджувати державні програми, популяризувати, а не створювати критерії оцінки наукових праць.
(Київ, 2018-05-20)
#412
Я ставлю свій підпис тому, що необхідно вироблення державної стратегії для кожної окремої галузі науки та зменшення бюрократичного тиску, збільшення академічної свободи і відповідальноств, а проблеми захистів дисертацій та оприлюднення результатів досліджень наблизити до Європейських.(Одеса, 2018-05-20)
#415
Підтримую.(Чернігіа, 2018-05-20)
#417
Згоден з змістом петиції(Харків, 2018-05-20)
#419
Я ставлю свій підпис, тому що вкрай занепокоєна цілковитим знищенням в Україні наукової сфери охорони і збереження культурної спадщини і, зокрема, її провідного напрямку - архітектурної реставрації.(Київ, 2018-05-20)
#420
Підтримую(Тернопіль, 2018-05-20)
#421
Я ставлю свій рідпис, тому що згодна зі змімтом петиції(киев, 2018-05-20)
#426
Підтримую петицію(Львів, 2018-05-20)
#428
Підтримую петицію(Полтава, 2018-05-21)
#430
Це правильно(Олеса, 2018-05-21)
#431
Я проти мімікрії реформ у науці. У ситуації, коли науковці отримують половину зарплати, немає ані можливості для саморозвитку - інтеграції у міжнародні професійні спільноти, ані мотивації. Ініціатива щодо реформи науки має спиратися не на бюрократичне ускладнення отримання відповідної кваліфікації, а на унеможливлення масової псевдонауки.(Львів, 2018-05-21)
#432
Я ставлю свій підпис тому що, хочу підтримати викладачів всіх вузів, які займаються нелегкою справою, передають свої знання молодим поколінням, та роблять значний внесок в історію та культуру українського народу.(Запоріжжя, 2018-05-21)
#434
Cтавлю свій підпис, тому що це, дійсно, є суттєвою проблемою для розвитку соціогуманітарних наук. Аргументацію автора вважаю обгрунтованою.(Канів, 2018-05-21)
#437
Наукометрія - цікавий досвід, але не панацея контролю якості. Втім, завдяки їй (наукометрії) вже отримали розуміння того, куди слід крокувати(Київ, 2018-05-21)
#438
Вимоги МОн щодо публікації результатів наукових досліджень в виданнях індексованих в Scopus або Web of Science на практиці для політичних наук є невиконуваними (або штовхають науковця на шлях шахрайства з платними псевдонауковими збірками) та жлдним чином не впливають на якість наукової роботи, штучним чином гальмуючи професійне зростання дослідника.(Володимирович, 2018-05-21)
#442
В умовах російської агресії не час створювати перешкоди для розвитку науки і тим самим посилювати еміграцію молоді закордон. Треба виробити критерії для окремих дисциплін і намагатися зберігати науковий потенціал збіднілої країни.(Київ, 2018-05-21)
#444
Я ставлю свій підпис тому, що підтримую цій лист у частині спрямованості вітчизняної науки на вирішення національних завдань та пріоритетів у соціогуманітарних науках.(Одеса, 2018-05-21)
#445
Підтримую петицію, вболіваю за долю української гуманітаристики.(Київ, 2018-05-21)
#446
Це правильно.(Київ, 2018-05-21)
#447
Повністю погоджуюсь(Київ, 2018-05-21)
#449
Згодна з усім зазначеним вище.(Полтава, 2018-05-21)
#450
підтримую!(Київ, 2018-05-21)
#455
Погоджуюсь з аргументами, викладеними в листі.(Черкаси, 2018-05-21)
#456
Я ставлю підпис, бо мені не байдуже, що буде з українською наукою, особливо гуманітаристикою.(Луцьк, 2018-05-21)
#457
цілком згодна зі сказаним у петиції(Черкаси, 2018-05-21)
#458
Все вищесказане про гуманітарні науки вірно. Я археолог, і журналів за моєю спеціальністю, які б входили до наукометричних баз на терені України немає, а за кордоном обмежена кількість. Тому новий проект ставить хрест на моїй подальшій роботі та перспективі захисту дисертації ступеня доктора наук.(Дніпро, 2018-05-21)
#459
Проблема дуже серьозна, а її позитивне вирішення допоможе , особливо славістам , не підлаштовуватись під досить вузьке коло наукових проблематик журналів з індексами.(Маріуполь, 2018-05-21)
#460
Усе зазначене у цьому листі - абсолютна правда!(Ужгород, 2018-05-21)
#461
Солідарний з колегами. Акцентую також на вартості публікацій. За окремими спеціальностями вона сягає до 4500 євро.(Київ, 2018-05-21)
#463
Не підтримую запропонованих змін, оскільки вони не враховують специфіки географічних досліджень і не передбачають перехідного періоду для імплементації нових вимог.(Івано-Франківськ, 2018-05-21)
#464
Вважаю, що наукометричні "фільтри" не є дієвим засобом покращення якості наукової продукції, а скоріше формалізацією, бюрократизацією наукового процесу і як наслідок - додатковим шансом для всіляких навколонаукових шахраїв та корупціонерів.(Тернопіль, 2018-05-21)
#468
повністю підтримую пропозицію автора петиції(Івано-Франківськ, 2018-05-21)
#469
Маю ідентичне ставлення до вказаної проблеми(Харків, 2018-05-21)
#471
підтримую ідею про відхилення запропонованих інновацій в сфері оцінювання результатів наукових досліджень(Запоріжжя, 2018-05-21)
#472
Підтримує те, що викладено у петиції.(Київ, 2018-05-21)
#477
Я ставлю свій підпис тому, що з моєї галузі (спеціальність "Українська мова") на території України нема видань, які б входили до наукометричних баз Scopus та/або Web of Science Core Collection, і в яких можна було б опублікувати результати відповідних мовознавчих досліджень.(Ужгород, 2018-05-21)
#481
Українська гуманітаристика і наука у цілому в небезпеці(Київ, 2018-05-21)
#483
Тому що вважаю гуманітарну науку суттєво важливою для розвитку країни, в тому числі маю бажання продовжувати свій науковий шлях і буду зовсім не задоволений коли управлінці країни будуть мені заважати, безсмислу ускладнюючи процес.(Київ, 2018-05-21)
#484
Тривожить стан і майбутнє української мови(Львів, 2018-05-21)
#485
Я ставлю свій підпис тому, що підтримую позицію автора петиції.(Харків, 2018-05-21)
#490
Згідний з авторами петиції(Чернівці, 2018-05-21)
#493
... підтримую аргументацію авторів петиції та зазначаю, що в означених наукових зарубіжних ресурсах місця педагогіці й освіті практично немає(Київ, 2018-05-21)
#494
"Єдиний можливий вихід із кризової ситуації, що склалася в українській науці, ‒ це розв’язувати проблему системно, і в цьому контексті ‒ вироблення державної стратегії в галузі науки, усунення чинників, які призводять до імітації науки, зменшення бюрократичного тиску та збільшення академічної свободи і відповідальності, ‒ належить розглядати і проблему захистів дисертацій та, зокрема, формулювання критеріїв для оприлюднення результатів досліджень"(Київ, 2018-05-21)
#495
Я ставлю свій підпис, тому що вболіваю за українську науку.(Одеса, 2018-05-21)
#497
Підтримую зазначені вимоги!(Херсон, 2018-05-21)
#499
Геніальний Стефан Банах писав наукові праці польською. Це не завадило йому стати всесвітньо відомим. А ми пимали і писатимемо Українською!(Львів, 2018-05-21)
#500
Я ставлю свій підпис тому, що вважаю недоцільним подібні зміни для всіх без винятку напрямів науки, особливо тих, для яких відсутні українські журнали у вказаних наукометричних базах. Крім того, вважаю, що доцільно спочатку затвердити новий Перелік наукових фахових видань України із зрозумілим розподілом видань на категорії А,Б,В, бо для мене, як для аспірантки, що у найближчі пів року планує виходити на захист є незрозумілим де у такі короткі строки знайти видання категорії А. Вважаю, що МОН такими непродуманими кроками не мотивує академічну доброчесність, а, навпаки, ускладнює можливість захисту дисертації для осіб, які не мають фінансової можливості публікуватися за кордоном.(Ужгород, 2018-05-21)
#502
Вважаю, що індексація у наукометричних базах не є е критерієм оцінювання якості педагогічних досліджень в Україні(Запоріжжя, 2018-05-21)
#503
Я ставлю підпис і підтримую петицію(Харків, 2018-05-21)
#504
Погоджуюсь(Київ, 2018-05-21)
#505
Згодна із вищезазначеним(Харків, 2018-05-21)
#507
Вболіваю за українську науку і соціальний та суспільний статус вченого, науковця і педагога в нашій країні(Київ, 2018-05-21)
#511
Ставлю свій підпис тому, що повністю підтримую позицію авторів листа(Харків, 2018-05-21)
#513
Критерії оцінки праці гуманітаріїв неадекватні(Харків, 2018-05-21)
#514
тому що Україна не забезпечує достатнє фінансування своїх науковців не те що за кордоном, а навіть на батьківщині. вимагати закордонні публікації, вартість яких від 100 євро із місячною зарплатою доцента 4800 гр. - це просто аморально.(Київ, 2018-05-21)
#515
Повністю підтримую аргументацію авторів петиціі.(Івано-Франківськ, 2018-05-21)
#516
Ані Scopus, ані Web of Science не охоплюють всіх видань і не можуть бути монополістами при оцінюванні рівня науковців.(київ, 2018-05-21)
#517
Я ставлю свій підпис, бо вважаю, що наукометрія для гуманітарієв не є ефективною. А радше, навпаки, руйнівною.(Житомир, 2018-05-21)
#522
Підтримую захист гуманітарних наук, зокрема, українського мовознавства(Хмельницький, 2018-05-21)
#530
Підтримую українську науку в новому форматі. Бажаю змін і розвитку наших досліджень та наукових звершень за підтримки держави.(Львів, 2018-05-21)
#534
Вболіваю за національну науку та освіту(Ічня, 2018-05-21)
#535
підтримую ініціативу однодумців-науковців!(Маріуполь, 2018-05-21)
#538
Поділяю точку зору автора(Дніпро, 2018-05-21)
#539
Відбувається руйнація науки, що загрожує безпеці держави(Київ, 2018-05-21)
#540
В Україні пмає домінувати українська мова!(Рим, 2018-05-21)
#541
Цілком погоджуюсь. Актуальність і важливість публікацій гуманітарної сфери є абсолютно різною для національного та закордонного науковця.(Суми, 2018-05-21)
#544
Я ставлю свій підпис, тому що повністю підтримую текст петиції.(Львів, 2018-05-21)
#548
Я ставлю свій підпис, тому що освіта - це стратегія державотворення.(Одеса, 2018-05-21)
#551
Наука і освіта потребують дркорінних змін, а не косметичних ремонтів(Київ, 2018-05-21)
#552
На власному досвіді стикнулася з цією проблемою: Я - доктор наук, один з дійсно небагатьох в Україні (пальців однієї руки вистачить порахувати) фахівців з історії і політики Індії, багато разів була на Індійському субконтиненті, знаю мови - англійську, гінді і урду, учасник багатьох міжнародних конференцій, автор ьесятків наукових праць, підручників і енциклопедій.... Але не можу отримати навіть звання доцента!!!! Спочатку тому, щл 23 роки роботи у науковому підрозділі не зарахували у стаж, а тепер ще одна біда - немає публікації у відповідних виданнях (Scopus)...Вже й стаж "набіг", а от публікацію зробити так і не вдалося. І через це усе моє наукове життя не отримає належного визнання?(Київ, 2018-05-21)
#558
Тому що вважаю, що запровадження запропонованих у проекті вимог та критеріїв оцінювання кандидатських і докторських дисертацій жодним чином не сприятиме підвищенню якості вітчизняних наукових досліджень, а швидше гальмуватиме їх. Адже виконання вищезгаданих вимог на сьогоднішній день є нереальним та захмарним для більшості науковців, і не через низький рівень проведених досліджень, а через мізерне фінансування цієї галузі. Невже можна порівнювати потенціал до наукової діяльності та перспективи публікації її результатів у виданнях, включених до славнозвісних наукометричних баз, у представників європейської наукової спільноти й вітчизняної?! Це більше скидається на прагнення придушити українську наукову думку, аніж стимулювати її розвиток!(Полтава, 2018-05-22)
#559
Я ставлю свiй пiдпис тому,що вважаю, щр змiни оцiнювання результатiв дослiiджень носять суто формалiстичний характер та не сприяють знишенню украïнськоï науки. Особливо це стосуэттся вiтчизняноï гуманiтаристики, як надто важливоï свiтоглядеоï cфери, що. потребуэ пiдтримки в перiдо складного становища краïни!(Днiпро, 2018-05-22)
#560
Я ставлю свій підпис тому, що працюю у цій сфері(Черкаси, 2018-05-22)
#563
Вважаю, що публікації в науковій періодиці та збірниках, які не включені до наукометричних баз Scopus та/або Web of Science , але які видають міжнародні наукові інституції та університети з високою репутацією, а також авторитетні наукові товариства й асоціації повинні враховуватися при оцінюванні кваліфікації нарівні з тими, які до названих баз включені.(Львів, 2018-05-22)
#564
В Україні має бути лише українька мова.(Славутич, 2018-05-22)
#566
Я ставлю підпис тому, що є неприйнятною практика оцінювання рівня науковості за одними й тими ж критеріями для різних галузей науки.(Львів, 2018-05-22)
#568
Я ставлю свій підпис, тому що МОН України робить все, щоб загубити національну науку.(Київ, 2018-05-22)
#569
Впевнений у необхідності збалансованого підходу в визначенні необхідних складових навчання.(Дніпро, 2018-05-22)
#570
все що робіть і просить Ірина Фаріон - правильно !!!(Рівне, 2018-05-22)
#571
Через декілька років моєю проблемою на кар'єрному шляху стане наказ Міністерства. Такий собі парадокс - коли реформи перешкоджають науковій діяльності. Та ясно ж, що його створили з якихось комерційних причин, не відомих мені поки що. Однак, це не заважає боротись із владним бізнесом. Для початку "петиційно".(Київ, 2018-05-22)
#572
Підтримую слушні думки, висловлені у цій петиції(Черкаси, 2018-05-22)
#573
так, підтримую(Львів, 2018-05-22)
#574
Вважаю політику держави у напрямку реформування сфери наукових знань антидержавною і такою, що не сприяє розвитку національної культури(Харків, 2018-05-22)
#575
Українець(Марке, 2018-05-22)
#577
Дуже вболіваю за стан освіти в нашій державі(Дніпро, 2018-05-22)
#579
Я поділяю висловлені у листі пропозиції і застереження стосовно оцінювання результатів наукових досліджень(Харків, 2018-05-22)
#580
Я ставлю свій підпис, так як підтримую зміст відкритого листа.(Дніпро, 2018-05-22)
#585
Я ставлю свій підпис, тому що вважаю, що публікація статті у міжнародному виданні будь-якої науковометричної бази не являється свідченням її наукової якості.(Івано-Франківськ, 2018-05-22)
#589
Я ставлю цей підпис, оскільки згоден з тим, що: 1) запропоновані новації мають обговорюватися громадськістю, враховувати інтереси усіх зацікавлених соціальних груп, а не лише необізнаної у проблемах наукової та навчальної сфер політичної еліти, яка керує цими сферами; ці новації (після їх зміни) мають впроваджуватись поступово, шляхом здійснення реформ, а не чергових революційних змін, які ні до чого доброго не призводять.(Київ, 2018-05-22)
#591
цілком погоджуюсь зі змістом петиції(Івано-Франківськ, 2018-05-22)
#595
Я ставлю свій підпис, оскільки поділяю думку авторів листа щодо необхідності перегляду критеріїв оцінювання результатів наукових досліджень з урахуванням диференціації за галузями знань. Проте в цілому вважаю дії Нацради правильними і на часі. Треба не просто переглянути критерії, а підвищити вимоги до якості публікацій і крім цього створити національну наукометричну базу з чіткими вимогами об`єктивності її даних.(Київ, 2018-05-22)
#596
Не можна принижувати університети з акредитацією МОН.(Одеса, 2018-05-22)